Teknoloji girişimi Contentrain, 3 milyon TL hedefiyle kitlesel fonlamada
Web içeriklerinin oluşturulması ve yönetimi için geliştirilen GIT tabanlı Headless İçerik Yönetim Sistemi Contentrain projesi, fundbulucu platformunda yatırımcılarla buluştu. Yeni nesil finansman modeli olan hisse bazlı kitle fonlaması ile şirketin 12 hissesini yatırımcılara sunan girişim şirketi, 3 milyon TL’lik fon büyüklüğüne ulaşmak için yeni ortaklar arıyor. Esnek platform yapısı, kullanıcı dostu arayüzü, pratik ve ekonomik analizi ile rakiplerinden ayrılan Contentrain’in Türkiye’de bir karşılığı yok. Şirket, beş yıl içinde istikrarlı bir büyüme kaydederek yurt dışına çıkmayı planlıyor.
Halihazırda 44 milyar dolarlık hacim üreten küresel İçerik Yönetimi Ekosistemi (CMS), ihtiyaçlara yanıt vermek için yıllık ortalama yüzde 22 oranında büyüyor. Henüz büyüme doyumuna ulaşamamış Headless İçerik Yönetim Sistemi (Headless CMS) pazarı fark yaratan yeni ürünlerle gelişmeye devam ederken, Google, Meta, Amazon, Netlify, Vercel gibi ekosistemde kullanılan teknolojiler de pazar hacmini desteklemektedir.
Oldukça güçlü bir potansiyele sahip olan bu alanda küresel kullanıcı ihtiyaçlarına çözümler sunmak için ilk adımlarını 2018 yılında atan Contentrain, mobilitesini artırmak, işi daha yetkin hale getirmek ve eşi benzeri olmayan işi entegre etmek için yatırımcı arıyor. Türkiye’de, şubeye. Türkiye’yi öz sermayeye dayalı kitle fonlaması sistemiyle tanıştıran fonbulucu ile başlayan Contentrain’in amacı, şirketin 12 hissesini yatırımcılara arz ederek 3 milyon TL’yi finanse etmek. Şimdiye kadar platforma yatırım yapıldı. kazanmak. GİT tabanlı sistemle yatırım türünün başlangıç tarihi olan girişim şirketi olan 5 Aralık Pazartesi günü saat 10:00 itibari ile EFT veya kredi kartı ile yapılan yatırımlarda yatırımcılara 20 adet ilave hisse vereceğini duyurdu. geliştirmiştir, pazarlama grupları, sosyal medya ekipleri ve sosyal medya ekipleri tarafından web içeriklerine arayüzden bağımsız olarak erişilebilmesini sağlar. İçerik yazarları dahil tüm paydaşlar için tek merkezden yönetilmesini sağlar.
2020’nin sonlarında olgun bir fikre dönüşen Contentrain, 2021’in ikinci yarısında kullanıma ve teste hazır bir Kapalı Beta ile yayına girdi, beş aylık iyileştirmenin ardından satılabilir bir ticari ürün olarak Mayıs 2022’de ABD merkezli Product Hunt’ta başlatıldı. /Açık Beta için geliştirme. ; Yayınlanmasını takip eden altı aylık kısa sürede yurt dışından 80, yurt içinden 20 olmak üzere 1000’e yakın kayıtlı kullanıcıya ulaşmıştır.
Zamandan ve maliyetlerden tasarruf sağlar, bilgi güvenliğini optimize eder
Contentrain Kurucu Ortağı Ahmet Bayhan Bayramoğlu, hedef kitlesi dünyanın en organize toplulukları arasında yer alan yazılımcılar ve yazılım proje sahipleri olan çalışma hakkında bilgi verdi. bir analiz olarak geliştirildi. Üzerinde çalıştığı GIT mimarisi sayesinde depolama ve bant genişliği gibi maliyetleri ortadan kaldırarak proje maliyetlerini yönetilebilir seviyede tutar. Ayrıca rakiplerinde olmayan kaydedilebilir ve paylaşılabilir bilgi modelleri özelliği ile proje yöneticilerini iş tekrarından kurtarır ve hız kazandırır. Yine sunduğu yetkilendirme sisteminin esnekliği sayesinde rakiplerinden farklı olarak her grup üyesine farklı yetkiler atayarak gizliliği ve güvenliği en üst düzeye çıkarıyor.”
“İç pazara hızla hakim olabileceğimize inanıyoruz”
Contentrain’in kendi kategorisinde öne çıkması ve başkan olması için kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerle ilerlediklerini belirten Kurucu Ortak Sercan Oray, “Bu alandaki araştırmalarımız sonucunda deneyimlediğimiz Contentrain’in içerik pazarlaması ile verimli sonuçlar elde ettiğini. Finansman sonrasında global pazarda rekabetçi ve zengin içerikler üreterek işin bilinirliğini artıracak daha güçlü pazarlama faaliyetleri yürüteceğiz. İç piyasada benzer bir çalışmanın bulunmaması ve kullanılan eserlerin yabancı menşeili olması Contentrain için değerli bir fırsat. Bu bağlamda iç pazara hakim olabileceğimize inanıyoruz. Ayrıca, yaşam döngüsü boyunca her zaman Ar-Ge faaliyetlerine devam edecek ve çalışmaları yeni teknolojilere ölçeklendireceğiz. Bu planların, Contentrain’i daha yüksek değer biçme türü ikinci basamak yatırıma taşıyacağına inanıyoruz. Bu süreçlerin ardından yurt dışında gerekli bilinirlik ve kullanım oranlarını yakalamış, değerlemesini ve karlılığını artıran Contentrain’in çıkış stratejisini güçlendirerek hayata geçirmek en değerli hedeflerimizden biridir.”
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı